The Brochures of the Local Governments in Hungary for Potential Investors

Authors

DOI:

https://doi.org/10.17649/TET.18.4.971

Keywords:

terület- és településmarketing, kommunikációs tevékenység, kiadványok

Abstract

Az 1980-as évek elejétől az Amerikai Egyesült Államokban és Nyugat-Európában egyre fontosabb szerepet játszó, majd a rendszerváltás után a magyarországi önkormányzatoknál is megjelenő terület- és településmarketing egyik igen fontos összetevője a kommunikációs tevékenység. A tanulmány a hazai önkormányzatok ennek keretében publikált kiadványait elemzi, és azt vizsgálja, hogyan próbálják meg a települések ezek segítségével felhívni magukra a potenciális beruházók figyelmét.

Author Biography

Gábor Kozma , DE TTK Társadalomföldrajzi és Területfejlesztési Tanszék

egyetemi adjunktus

Downloads

Published

2004-12-01

How to Cite

Kozma, G. (2004) “The Brochures of the Local Governments in Hungary for Potential Investors”, Tér és Társadalom, 18(4), pp. 69–83. doi: 10.17649/TET.18.4.971.

Issue

Section

Snapshots